برای عشقم sh
واسه دل خودم.واسه عشقم.واسه همه
عاشقونه ها
نگارش در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1398برچسب:برای عشقمsh, توسط احمد

 sh دوستت دارم

 آخر چگونه بگویم دوستت د ارم

حال که کلمه ی دو ستت دارم

در مقابل ابراز علاقه ی من به تو

کلمه ی کوچک وحقیریست . شاید

میتوانستم بگویم به اندازه ی ستارگان

آسمان دوستت دارم ولی آنان نیز

 صبح ها غروب میکنند واز دیدمان

 خارج میشوند .عشق همیشگی است

.  حال که از من دوری" با خیالت

راضی میشوم ولحظه هایم را سپری

میکنم. وای خدای من آخر مگر میشود ؟

با خیال تو زیستن هم زیباست .هر

لحظه وثانیه به فکر تو هستم که ای

خدا یعنی روزی میرسد که تو ملکه ی

لحظه های زندگیم شوی ؟خدایا تو را

شکر میکنم که نعمت دوست داشتن

را در دلم نهادی که بتوانم فرشته ای

را در زمین پیدا کنم که در هیچ جا

یافتنی نیست . تو با دلم چه کردی

که تمام فکر وذهنم درگیر توست

حتی در خواب نیز وصال تو را با من

میبینم ودوست ندارم از خواب بلند

شوم بار  الها  نگذار که طعم. خوشبختی

با عشقم را فقط در خواب بچشم آیا

خوشبختی من فقط در خواب به حقیقت

میپیوندد؟خدایا من در دل شوری دارم

ومیدانم که تو من بنده ی حقیرت را

مایوس نمیکنی حال از کرمت لطفی

را خواهانم  الهی بگذار که طعم

 خوشبختی با او بودن را بچشم

آخر مگر بی او خوشبختی معنی دارد؟



sh دوستت دارم

نظرات شما عزیزان:

غزال
ساعت13:38---24 مرداد 1391
واقعا خوشبحالش!!!

امیدوارم بهم برسین....پاسخ:ممنون گلم شما لطف داری ممنون که به وبم سرزدی


me&you
ساعت19:48---11 مرداد 1391
mer30
babate nazare khobet harchi donbale ghaleb gashtam peyda nakardam vali say mikonam


لیلی درپاییز
ساعت20:51---21 تير 1391
سلام عزیزم وب قشنگی داری به منم سربزن

tanhamgozasgt loxblog.com
مرسی عزیزم نظر لطفته-حتما میام


حسام33
ساعت16:00---29 خرداد 1391
اشکم در اومد ..واقعا خو ش به حال عشقت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: